pondělí 6. dubna 2015

Moji oblíbení umělci dnešní doby

Tak jsem si řekla, že když mám chvilku čas, tak zde zveřejním i nějaký článek týkající se toho co mám já osobně v umění ráda. A samozřejmě bych se ráda dozvěděla koho nebo co například upřednostňujete Vy.

Rozhodně k mým oblíbeným ilustrátorům a umělcům této doby patří Julie Verhoevenová! Když jsem poprvé viděla její ilustrace, tak mě naprosto ohromily. Líbí se mi to jednoduché zachycení postavy a jak pracuje s akvarelem a dokáže ilustrací předat určitý názor či informaci. Protáhlé ženské postavy s výrazem ve tváři, který Vás upoutá. Tedy mě alespoň upoutal :) 



Joel Lardner - Jeho práce také stojí za povšimnutí! Jeho nápady mě nepřestanou udivovat.



Dále je tu umělec, který si říká Killer Napkins. Jeho práce jsou lehce depresivní. Hrozně mě oslovily jak jeho náměty, tak jeho rukopis.


A rozhodně musím zmínit Paulu Bonet, Guye Denninga a skvělou Agnes Cecile, která má opravdu talent na práci s akvarelem! 





Samozřejmě je jich více. Ale tito jsou asi Ti nejoblíbenější :)



1 komentář: