středa 22. dubna 2015

Chce to nový článek. Takže..

Jako první bych se chtěla pochlubit s tím, že konečně mám vizitky. Dělala jsem si je tedy sice doma, protože jsou pro mě trochu finančně nákladné. Ale snad jsou i tak líbivé. Použila jsem profilový obrázek z facebookové stránky >> 


A další novinky jsou asi takové. Cca minulý týden (možná to už bude o něco déle) jsem dostala nabídku vytvořit řadu ilustrací a rolet do jednoho zatím nejmenovaného salonu, který se připravuje k otevření! Už se nemůžu dočkat až si vše nafotím i přímo v intetiéru a rozhodně to bude skvělý způsob reklamy. Zatím mám jen 3 dokončené, ale vypadají asi takto >>>




Omlouvám se, že jsem neuveřejnila kvalitnější zobrazení. Ale bohužel se mnou opět nekomunikuje scaner. On mi to snad dělá naschvál! 







4 komentáře:

  1. Zdravím :)
    K takové skvělé nabídce Ti gratuluji! Ilustrace jsou sympatické, u poslední se přímo nabízí vyobrazení nějakých dlouhých, bohatých náušnic....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky moc! Ah, šlo tam spíše o ten účes. Ale máš pravdu.. hodily by se tam :)!

      Vymazat