pondělí 29. září 2014

Oznámení a skica

Takže v první řadě bych se Vám chtěla omluvit za to, že tu poslední dobou nic nepřibylo. Momentálně jsem bohužel absolutně neměla sílu na to něco tvořit. Jako bych měla nějaký blok. Ale přísahám, že to napravím. Takže přikládám první skicu, která bude realizována s názvem: Kabát, jako kabát?
Inspirovalo mě klasické téma a to jsou kožešiny. Po pravdě jsem proti tomu nebyla extra vysazená. Ale navštívila jsem koncert, který sloužil, jako propagace ochrany zvířat. A uvědomila jsem si, že kdyby kabáty byly tvořené z jiných zvířat, tak bych rozhodně odpůrcem byla. Takže kožich, jako kožich? Opravdu? Pamatujete si kožichy z lišek? Límec s liščí hlavou a podobné věci. Kdyby to byla kočka nebo pes.. také by jste si to vzali na sebe? No, tím si nejsem moc jistá.


2 komentáře:

  1. Za tvůrčí blok se neomlouvej, každého umělce jednou za čas přepadne a musí to odeznít samo :)
    Skica se mi líbí, jsem zvědavá na finální dílo. Já bych si na sebe nikdy nevzala pravý kožich, je jedno, z jakého zvířete by byl. Vždy když se dozvím, kolik zvířat muselo zemřít, je mi z toho na nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ah a já už se bála, že jsem v tom sama :) No mám právě stejný názor. To samé co se týče testování na zvířatech. Lidé si vůbec tyto věci neuvědomují!

      Vymazat