pátek 5. září 2014

Jak vidím podzim já aneb TEPLOTA (obr č. 1)


Takže toto je jeden ze sady 3 obrázků na téma: Jak vidím podzim já. A proč zrovna Teplota? No, pokaždé v tomto období, jsem spíše doma. Protože trpím tím že jsem často nemocná, takže stačí trochu sychravého počasí a já jsem doma a z podzimního období nic nemám. A myslím, že v tom nejsem sama. Jak na tom jste Vy? Také trpíte?

Ps.: ve skutečnosti je bohužel trochu jiná barevnost. Můj scaner to pobírá trochu jinak.

7 komentářů:

  1. Já to mám tak, že se strašně moc nabalim do barev podzimu a procházim se barevnou álejí stromů a všude možně po parku.. přes podzim ze mě vždycky všechno špatné spadne.. jako listy ze stromů. Podzim se v tomhle pro mě strašně výjimečný.
    Tvá malba se mi strašně moc líbí :) líbí se mi ty tvářičky a ty rudé rty.. taky to, jak jsi použila modrou kolem očí :) působí to na mě opravdu tou zimou.. jak člověku teče z nosu :D Je to opravdu skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to by se mi taky líbilo. Tak až budou stromky hezky barevné, tak musíme zajít spolu skicovat do parku! Jsem ráda, že to tak na Tebe působí, protože přesně o to jsem se snažila Bezinko :) děkuju moc

      Vymazat
  2. Babí léto a podzim miluji, obzvláště tu inspirativní, teplou barevnost.V tomto období také ráda fotím :-) Nemocná nebývám, mám dobrou imunitu, nebo se nechám naočkovat. Jinak dílko je super, ta barevnost okolo očí a tváří je příjemná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň, že někdo má to štěstí, že si může toto období pořádně vychutnat :) Podzimní fotky vždycky obdivuji, mám ráda tu hru světel a podobně. A moc děkuji :)

      Vymazat
  3. beautiful !!! love all your style :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, já jsem ještě nestačila nastydnout, tak uvidím, kdy to přijde. :D
    -CrazyJull (crazyjull.blog.cz)

    OdpovědětVymazat