pátek 17. října 2014

METAMORFÓZA - Autoportrét, na kterém se proměníte ve zvíře!


Takže zveřejňuji další práci, která byla vytvořená dle zadaného tématu. Úkolem bylo vybrat si zvíře, kterému jste blízcí svými vlastnostmi. Ve které se na ilustraci proměníme. Také se mělo jednat o sadu 3 obrázků ve čtverci 15 x 15 cm (opět).
Já si vybrala kočku pro její zvláštní chování, lidé je moc nemusí, jsou odtažité, ale přes to, když se jim někdo zalíbí, tak mu dávají svou náklonost najevo až až. To že je černá má taky svou symboliku.. Jako inspiraci jsem měla Fridu Khalo, Bestiáře a podobně.
Mnozí z vás vědí kdo sem příspěvky dává, tak co myslíte? Je tam podoba? (ilustrace, křídy)

ps.: omlouvám se za kvalitu scanu




6 komentářů:

  1. Zajímavé téma, kočky miluji odjakživa a co se mi na nich líbí, je ta vyčuraná povaha ,,mrchy" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, líbí se mi jak u nich člověk nikdy neví co může očekávat :)

      Vymazat
  2. fíhaaa... ja by som si vybrala koňa ... ktovie ako by to vyzeralo. .ale zas ku konským vlastnostiam veru nemám blízko, ani krásou, ani vytrvalosťou, či temperamentom... ..ale pekná kresba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc :) třeba by to bylo fajn, když se podíváš na mytologii, tak tam bylo spojení koně a člověka běžné :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tvé dílo je zajímavé, to skloubení ryze lidské hlavy a ryze zvířecího těla je sympatické :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) v celku jsem se té kombinace bála :D

      Vymazat