čtvrtek 21. srpna 2014

Prsteny

Asi jsem se zbláznila, ale začala jsem dělat prstýnky. A hrozně mě to zatím baví. Zatím jsem je dělala jen pro vlastní potřebu, ale nějáké hodlám dát na stránku votocvohoz.cz.
Kdyby někdo měl zájem :)


Zatím to vypadá asi takto. Uvidíme jak se to bude vyvíjet dál :) Moc na tom nechci vidělávat. Dělám to spíše pro radost.
Odkaz tady kdyžtak : 
http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/423109-cameliaart

Zatím je tam jen pár, ale brzy přibude více. Co si o tom myslíte ? Dělám to teprve ani né týden. Heh

Tak tady jsou ještě fotograife na ruce
(omlouvám se za kvalitu, ale mam vybitý foťák, tak mohu poskytnout jen fota co jsem našla v mobilu)






5 komentářů:

  1. velmi zaujímavé.. odfoť i tak ako ich máš na ruke ::)

    OdpovědětVymazat
  2. Palec hore.. vyzerá to skvela, ba i ešte lepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, kdybys měla o nějáký zájem. Není problém :)

      Vymazat