čtvrtek 31. července 2014

Utopené lenavndule - pro kamarádku do bytu

Kamaráka si u mě ''objednala'' obraz nad gauč. Původně se mělo jednat o zátiší s levandulemi v květináčích. Ale co si budem povídat. Tak má doma levandule skoro každý. Tak mě napadl tento motiv. Kdy jsou zavěšené dolů a stýká po nich barva, jako by je to ní někdo namočil. Teda alespoň některé.
Snad se Vám bude líbit.


A detailní náhled (při kliknutí se náhled zvětší na plnou velikost) >>>






11 komentářů:

  1. vyzeraju krasne!

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji jejich vůni a barvu, hlavně té vůně se nemůžu nikdy nabažit. Malba by se klidně mohla hodit do interiéru v rustikálním či provinském stylu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka má v tom stylu právě byt. Tak jsi mě teď potěšila :) Tak jsem ráda, že se jí to tam bude hodit

      Vymazat
  3. to je super :) taky bych něco takového brala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) kdyby jsi měla zájem, tak Ti ráda něco také namaluji.

      Vymazat
  4. Krásný obraz, levandule miluju, obzvláště jejich vůni (a kdo ne, že?). Líbí se mi , že je na obraze použito stékání ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ano levandule také miluji. Mám je hezky na polštáři a když usínám, tak mi pak voní polštář :)

      Vymazat
  5. Ahoj! Hrozně se nám líbí tvoje práce a blog! Jsme tvými novými čtenářkami. :)
    Budeme rády, když se podíváš na náš blog a případně dáš follow.
    Krásný den!
    -Audrey a Pearl

    OdpovědětVymazat