středa 8. července 2015

Dlouho tu nic nebylo, takže..

Zdravím, 
dlouho se tu neobjevil žádný příspěvek, tak jsem se rozhodla to napravit. Tvořila jsem nyní pár věcí na zakázku a ''rozjela'' jsem instagramovou stránku, která sice trvá pouze dva týdny ale už má okolo 80 sledování což jsem neměla ani na facebooku za dva týdny. Takže doufám, že to bude stoupat a, že budou příjemné ohlasy!

Pokud jste z Teplic a okolí, tak Vám rozhodně doporučuji návštěvu Profesional Studio Top! Jedná se o kadeřnické služby ve spolupráci se značkou MATRIX. A můžete zde vidět mé ilustrace a ručně malované rolety v oknech. >> 


Dále tady spíše takové stylizované portréty pro kamarádky > >


Pak tady mám jednu slečnu z instagramu, která mě velmi zaujala a dovolila, abych se inspirovala jejími fotografiemi >>
Představuji Vám Eriku


Dále tu máme motýlka a vlaštovku


A jednu Twiggy a COCO za mlada 


A kdyby měl někdo zájem mě sledovat na instagramu tak >> @cameliaillustration

Doufám, že se Vám mé nové práce líbí. Budu ráda za Vaše názory!


5 komentářů:

  1. dielka sú uchvatné :) ani ja som tiež dlho nič nepridala, ale teraz mám chuť tvoriť a riadnu, tak snád bude viac príspevkov. Dufam že i u teba, aby som mala inšpiráciu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji jsem ráda, že se Ti to líbí :) ! Ah to je jedině dobře. Teď v létě to jde úplně samo, když se to všude hemží, tak inspirativními věcmi :)

      Vymazat
  2. Tvé obrazy jsou supr, zejména se mi neskutečně líbí barevnost u motýla, je krásný. ,,Coco" jsem poznala hned, dle mě to byla jedna z nejlepších designérek oděvu. U Twiggy jsi moc pěkně zvýraznila její velkou přednost, totiž oči.

    Měj se hezky a užij si léto:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! U Coco jsem se trochu obávala, aby jí někdo poznal :D
      Taky se měj hezky a přeji hodně nápadů. Těším se až uvidím zase něco z Tvé tvorby!

      Vymazat
  3. Líbí! A ten ptáček ze všeho nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat